02 Ağustos 2015

Kredi Kartı Bilgileri Çalınıp Alışveriş Yapılırsa Ne Olur???

Aslında benim başıma gelmedi ama çok sevdiğim bir insanın başına gelmiş gerçek bir olaydır yazacaklarım. Yazma sebebim ise google aramalarında çıkıp birçok kişinin haberdar olmasıdır.

31 Temmuz 2015 Cuma günü arkadaşıma bir mesaj geliyor. Kredi kartınızdan şu kadarlık alışveriş yapıldı diye. Arkadaşımda hemen bankayı arıyor ve kart bilgilerinin çalındığı anlaşılıyor. Kartı iptal ediyor ve savcılığa filan gitmesi gerektiği söyleniyor.

Buraya kadar her şey normal!



Cumartesi günü bana olayı anlatınca dedim nereden alışveriş yapılmış hepsiburadan.com, paypal, giftxxx gibi siteler dedi. En çok hepsiburadadan yapılmış ama dedi. Ben de dedim ara hepsiburadayı iptal et siparişleri. O da olur bak hiç aklıma gelmedi dedi.

İki saat sonra sinirleri tavan yapmış şekilde aradı.

Hepsiburada.com yetkileri; siparişi iptal edemeyiz, yetkimiz yok demişler. Bir de şu çok klasik cümle var ya, başka yardımcı olabileceğim bir konu var mı? sorusu ile teli kapatmışlar.

Benim arkadaş da bana yardımcı olmadınız ki niye bir daha soruyorsunuz diye daha da sinirlenmiş!!!

Çözüm üretemeyen çağrı merkezleri!!!

Çok şaşırdım çünkü ben de eticaret şirketinde çalışıyorum ve sipariş sahibi aradığında siparişi iptal ediyorum. www.hepsiburadacom gibi büyük bir sitenin siparişi iptal etmemesi çok ilginç geldi bana. Müşterisi dolandırılmış, mağdur edilmiş ama bu duruma çözüm üretemiyor!

İşin ilginç yanı,

Şikayetvar.com da da benzer bir şikayet yazılmış, hem de aynı gün! 

Arkadaşımın sosyal mecralardan çok anlamaz, hemen twittera girdim. Aşağıdaki twite benzer bir sürü twit attım.

kredi kartı bilgileri çalınıp alışveriş yapılmış, arıyoruz yı siparişi iptal etmiyorlar!

Sonra bir  müşteri temsilcisi DMden bilgilerimi istedi ve 32 dakika boyunca aramadı.

Israrla twit attım.

İkinci kez aynı müşteri temsilcisi DMden yine bilgilerimi istedi.

Hay bin kunduz!!!

Bir nevi oyalıyorlar yani bizi...

12:14 ilk twitim

13:52 son twitim..

Ve sonuç, aynı şeyleri söylemişler..

Siparişi iptal edemiyorlarmış, yetkileri yokmuş!!!

Bir dolandırıcılık olduğu aşikar ama hepsiburada.com yetkilileri bu soruna çözüm üretmiyor!!!

Bu gibi durumlar yüzünden insanlar eticareti tercih etmiyorlar!

Sektör müşterisini böyle mağdur ettikçe daha çok eticaret sitesi batar...

Saygılar..

Edit: Arkadaşıma para devlet tarafından ödendi. Yani dolaylı olarak biz ödedik! Bu sisteme çanak tutan herkesi Allah'a havale ediyorum O'nun adaletine güveniyorum.


www.hepsiburada.com, hepsiburada, kredi kartı dolandırıcılığı, kredi kartı bilgilerim çalınmış, eticaret, twitter,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder