10 Ekim 2016

Renkli Koşu Color Sky 5k İstanbul 2016


Renkli Koşu Color Sky 5k İstanbul 2016

En renkli etkinlik!

Renkli kareler çekmek için Hindistan'a gitmeme gerek kalmadı yani :)

Bollywood severler bilirler, Hindular bahar bayramında -sanırım holi festivaliydi adı- renkli boyaları birbirlerine atarak her yeri rengarenk yapıyorlardı. Bir gün gidip çekmek lazım diyordum kendi kendime. Kısmet işte, renkli koşu ayağıma geldi.

Geçen yıl terörden dolayı -Ankaradaki canlı bomba olayı nedeniyle  iptal edilmişti. Hatta Kadıköy üzerinden dönerken anma toplantısına bile denk geldik. Akşam eve gelince de yine şehit haberlerini duydum, çok üzüldüm :(
(Şehit olanlara Allah rahmet eylesin, yaralılara da acil şifalar dilerim. Terörü lanetliyorum.)

Bir daha bu kadar renkli kareyi nerede bulabilirim diyerek çektik bir şeyler.








Benim favorim her zamanki gibi minik koşucularda. 
Maşallah o sese, boyaya rağmen uslu uslu annelerine babalarına eşlik ettiler.



















Şu sevinç içinde arkadaşına sarılan aşağıdaki hanımefendi de evlenme teklifi aldı. O kadar çok sevindiki evlenme teklifi yapana değil kankasına sarıldı. Yanlız bakışlarda kocayı buldum, evleniyorum bakışı gibi :D


İşte benim favori kadrajım, muhteşem olmuş :)
Color Sky 5k, sadece eğlence için yapılan bir etkinlik değil aslında. Eğlenirken de farkındalık oluşturulmak istenen etkinliklerden. 

Color Sky 5K Renkli Koşu Festivali Bedensel Engellilerle Dayanışma Derneği (BEDD) işbirliğiyle düzenleniyor. Bugün Türkiye’de 9 milyon engelli yaşıyor. BEDD 1993 yılından bu yana binlerce engelliye, ihtiyaçlarına uygun tekerlekli sandalye ulaştırdı.

Her Renkli Koşu Festivalinde ihtiyaç sahiplerine tekerlekli sandalye dağıtımı yapılıyor.

Siz de BEDD’ye destek olarak iyilik hareketine katılmak için tıklayın.

Doğuştan gelen ve nedeni bilinmeyen Otizmin tek tedavisi erken tanı ve özel eğitimdir.

Otizmli çocuklarımızın geleceğine umut olmak için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder