27 Mart 2014

İstanbul'daki Ünlü Mekanlar: Tarihi Kürkçü Hanı :)

Yıllar yıllar önceydi, arkadaşlar atkı, kazak vb. şeyler örmeye başlamışlardı. Hatırlıyorum da ben de bir hevesle öğrenmiş ve kazağa benzeyen ama kazak gibi kullanılamayan bir şey örmüştüm. Sonra işi ilerletip daha güzel örmeye başlayınca, maliyeti azaltmak için ucuz ve kaliteli malzeme aramaya başlamıştım. Arkadaşlar; Mahmutpaşa'da "Kürkçü Hanı" var, oraya git demişlerdi. 
Böylelikle kaliteli ve bir o kadar da ucuz, el işi ürünlerini alabileceğim yeri keşfetmiş oldum.

Bugün ablamla tekrar oraya gittik! Kadınlar arasında hala çok popüler..
İplikler, yünler, tığlar, çeyizlikler..
Atkı mı öreceksiniz ya da patik ya da bebek yeleği.. Ya da evleniyorsunuz çeyizlik eşyalara mı ihtiyacınız var? Ya da kına gecesi organizasyonu için enteresan aparatlara mı?
İşte bu saydıklarımı bulabileceğiniz çok fonksiyonlu bir yer burası.
Ve en önemlisi ucuz olması!

Reklam metni gibi oldu :D

Eminönünden, Mahmutpaşa'yı sorun.
Mahmutpaşa'dan Kürkçü Hanını :)



İstanbul'daki Ünlü Mekanlar: Tarihi Kürkçü Hanı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder