22 Haziran 2016

Instagram'da Birden Fazla Hesap Açmak Mümkün Mü?

Instagram'da Birden Fazla Hesap Açmak Mümkün Mü?

Evet, mümkün :)

1-Instagramda sağ alt köşedeki adam sembolüne tıkla. 


2- Profil sayfanız açıldı. 
Aşağıdaki görselde görülen yere tıklayınız.

3- Seçenekler sayfasının en aşağısına ininiz ve aşağıdaki görselde görülen yeri tıklayınız.


4- Yeni bir pencerede aşağıdaki sayfa gelecek.
Diğer instagram hesabı bilgilerinizi doldurun ve giriş yap'a basınız.


5- Profil sayfanızdan instagram hesaplarını görebilirsiniz. Aşağıdaki görselde de görüldüğü gibi Hesap Ekle sekmesi artık burada da var.


7- İnstagramınızda artık birden fazla hesap var. Peki hangi hesapta olduğumu nasıl anlayacağım diyorsanız aşağıdaki görselleri incelemeniz yeterli olacaktır. Adam sembolü yerine hangi hesabınızdaysanız onun profil fotosunu adam sembolünün yerinde göreceksiniz.



Hepsi bu kadar.

Dün bütün gün boyunca bununla ilgili bir sürü makale okudum. Bir o kadar da uygulama indirdim. Uygulamalar işe yaramayınca instagramın kendisine bir bakayım dedim. Ve zaten instagrama birden fazla hesap ekleme menüsünün gelmiş olduğunu keşfettim. Uyuz olmadım desem yalan olur. Makalelerinde tarihine filan bakarak okurum, nasıl bu özellikle ilgili bir yazıya rastlamadım anlamış değilim. Benim çok işime yarayacak şahsen, umarım sizin de yarar :)

Görüşmek üzere :)




2 yorum:

  1. Hocam, blogundaki içerikler çok güzel ama şu temayı değiştirip, seo açısından daha kaliteli şablonlar kullanırsan hem blogunun görünümünü daha güzel hale getirebilir hemde arama sonuçlarında ilk sıralara çıkarak hak ettiğin değere kısa zamanda ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, öneriler ve övgüler için teşekkür ederim. Amatör olarak ancak bu kadar oluyor. Teşekkürler :)

      Sil