29 Haziran 2022

Silivri'de Meşhur Edirne Ciğeri Yedim :)

Silivri'de Meşhur Edirne Ciğeri Yedim :)

Hayat biz planlar yaparken başımıza gelenlerden ibarettir. Haftasonu ne yapalım diye düşünürken kardeşim aradı ve Edirne Ciğeri yemeğe gidiyoruz siz de gelin dedi. Pazar günü gideceğimiz için ve de Edirne Ciğeri olduğu için Edirne'ye günübirlik gidip geleceğiz diye düşündüm. Çok da sorgulamadım. Yola çıktığımızda google haritalara Silivri Edirne Ciğeri yazınca bayağa şaşırdım. 



Daha önce Edirne'de birkaç kere yemişliğim olduğu için tadı biliyorum. Mekan da ciğer de başarılı. Gidebilirsiniz yani :)




Gelelim Silivri merkeze. Daha önce kısmet olmamıştı. Kordonu çok güzel. Denize girilecek plajları ayağınızın altında. İster Kale Parka yani tepeye çıkıp deniz manzarasının, isterseniz de plajlarda kum deniz güneş üçlüsünün keyfini çıkarın! Çok keyifli ve çok yönlü bir gün ya da haftasonu geçirebilirsiniz.






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder