05 Eylül 2015

Farah Khan Filmleri hakkında :)

Farah Khan da kimmiş demeyin! 
Bollydeki en favori yönetmenlerden biri benim için. -Gerçi topu topu 4 filmi var ama olsun-
Onu özel kılan ise filmlerinde kullandığı tarz! Orijinal mi yani benzerleri var mıdır orası tartışılır. Tarantino'da filmlerinde görünmeyi sever ama Farah bunu bir tık öteye taşımış. Nasıl mı? Filmlerin sonlarına veda bölümleri koymuş :) Tüm ekip, yıldızından yapımcısına kadar yani maile son kısımda dans ederek veda ediyorlar. Tek merak ettiğim filmin sonu kötü biterse nasıl yapar bunu? Bekleyeceğiz ve göreceğiz :)

Ayrıca filmlerin 3ü Shahruk Khan ile çekilmiş!
Basın toplantısında -sanırım Happy New Year ınki idi- birbirlerini ağlatacak kadar duygulu ifadeler kullanmışlardı birbirleri için. (tekerleme gibi oldu)
 5. filmini çekiyor mu bilmiyorum ama merakla bekliyorum :)

İşte Farah Khan filmleri ve Farah Khan capsleri :)

1-
2004 Main Hoon Na (Ben varım)


2-
2007 Om Shanti Om



SRK'nin yanındaki hatun Farah Khan! (Bu bilgi tanımayanlar için!)
Buradaki replik de harikadır. Beliki merak edip bakmak isteyenler için dakikasını da capse aldım. Silinmeyeceğini bilsem keser birleştiririm.
Gerçi şuan bir işsizlik söz konusu, yapabilirim belki..

3-
2010 Tees Maar Khan


Ayrıca aşağıdaki fotoğrafta tüm ödülleri toplayan yakışıklı da Farah Khan'ın kocasıymış!!!



4-
2012 Hapy New Year
Bence en güzel bitiş bu filmde olmuş!
Farah bol bol görünüyor yani :)
Burada SRK'nin küçük oğlu Abraham da var, tabii eşi de :)
Ve Farah'ın 3 bıcırık çocuğu :)

Bunlar da en sevdiğim capsler :)