14 Eylül 2014

12 Eylül Benim Doğum Günüm :)

12 Eylül 1980'de doğmak;
1- Gazetelerde, tvlerde, sosyal medyada bugün asla es geçilmez.
2- Yaşınızı saklamak gibi bir lüksünüz yoktur. Zira tüm yazılı ve görsel basın bangır bangır 12 Eylülün 34. yılı der. (2014 yılı olduğu için 34. yılı...)
3- Yeni öğrenenler tam da günün de doğmuşsun haaa derler...
4- Üzücü günleri hatırlattığı için bugün benim doğum günüm diyemezsiniz. Çünkü her ailede uzaktan yakından bir 12 Eylül mağduru vardır.
5- Kutlamıyorsun dime, bence kutlama diyenleri de gördüm.
6- 30. yılında yapılan referandumla belki bir şeyler değişir dedim ama düzeltme yapılsa bile geçmişteki acıları etkilemediğini anladım :(

Ama her şeye rağmen tebrikler ve hediyeler aldım. Çok şükür :) 
İşte hediyemlerimden biri :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder