27 Temmuz 2013

Göcek - Marmaris Gezi Yolum :)

3. Gün: Göcek - Marmaris

Göcek Fethiye Muğla
Fethiye- Göcek

Aslında planlarımızda Göcek yoktu ama benim D90ları karıştırmam yüzünden son Marmaris otobüsünü kaçırdık. Mecburen ya Ölüdeniz'e dönecektik ya da Göcek'e gidecektik. Batı kıyılarını keşfetmeye çıktığımıza göre yeni bir yere gidelim dedik. Saat 00.00'de Göcek'teydik. İlk dikkatimizi çeken pansiyonlarda bile havuz olması idi. Çok sakin sessiz bir yer. İşletmeciler bize sezonda geldiniz diyordu ama Göcek bomboştu. Sabah gezerken ne olduğunu anladık. Göcek bildiğiniz yat limanı. Yani yatları misafir ediyor. Bizim gibi marabalara göre değil! Kalbur üstü insanların tatil mekanı, Hani yatı katı olanların...
Havuzu olan bir pansiyonda kaldık 2 kişilik oda 90tl, kahvaltı dahil.

Saat 13 00 Göcek - Marmaris arabasına bindik. Egenin incisi maalesef hayal ettiğimiz gibi bir yer değildi. Kale tadilattaydı, gezemedik. İstanbul Kapalı Çarşının modern halini tasarlamışlar. Allah için en serin yerler çarşının içiydi. Denize girilecek kocaman bir plajı var. Ama tatil beldesi değil de şehir olmuş artık!!!
Marmaris Muğla
Marmaris 2013 Temmuz
Videosu için tıklayınız...

Siz de deneyimlerinizi paylaşmak isterseniz yorumlarınızı bekliyoruz:)