27 Temmuz 2013

Fethiye - Saklıkent - Ölüdeniz Gezi Yolum :)

Fethiye - Saklıkent - Ölüdeniz

Herkesin aklında vardır sadece sırt çantası ile yola çıkmak ve bol bol anı biriktirmek. İşte bu yıl, bu hayalimin bir demosunu yaptım. Yanımda kardeşim, kankam kısaca değişmez yol arkadaşım ile çıktık yollara..

1. Gün: İlk durağımız Fethiye yani Saklıkent!

Fethiye/Saklıkent 2013 Temmuz
Yapılacaklar:
1- Saklıkent gizlendiği yerde bul,
2- Kelebekler Vadisini keşfet,
3- Ölüdeniz'de (Lagün olan) denize gir, mavi ışıkta Ölüdeniz fotoğrafla!

Sabahleyin Fethiye otogarındaydık. Saklıkent'e gitmek için bindik midibüse. O kadar sıcaktı ve yolculuk o kadar uzundu ki Saklıkent'i görünce çölde vaha bulmuş gibi olduk. Dağların arasından çıkan buz gibi sular ve görkemli ağaçlar. Öncelikle giriş ücretli; 5tl, ayaklarınız kaymasın diye lastik pabuç kiralamalısınız; 3tl, bir de Fethiye Saklıkent arası 8tl ki Ölüdenize ulaşmak için tekrar Fethiye merkeze dönmelisiniz; 8tl. Ama Saklıkent'i görüp buz gibi suyundan içmek paha biçilemez. Sadece bu kadar mı hayır... Saklıkent'i gezdikten sonra girişte suların üstünde şark sofralarında yemek yemek çok keyifliydi. Mutlaka denenmesi gereken bir zevk... Ayrıca bizim iştirak etmediğimiz ama meraklıları olabilir diye yazmadan edemeyeceğim faaliyetler de vardı. Çamur Banyosu, rafting gibi...
Fethiye - Saklıkent 2013 Temmuz

2. Durağımız Ölüdeniz!

Öğleden sonra hiç istemesek de Fethiye otogarına ordan da Ölüdeniz midibüsüne (3tl) binerek Saklıkent'e
Fethiye - Ölüdeniz 2013 Temmuz
 veda ettik! Ölüdeniz'e vardığımızda ayağımızı suya sokmadan Kelebekler Vadisine nasıl gidilir sorusunun cevabını aramaya başladık. Tekne turu ayarlayan yerlerden birine sorduk, sormamızla adamın bize 2 adet tur satması bir oldu. Akşamleyin Mehtap turu, sabaha da Kelebekler Vadisi Turu... Adamın ne mahir bir satıcı olduğunu varın siz düşünün! Bu arada kalacak yer de daha ayarlamadık :))) Öncelikle şunu belirteyim havuzu olmayan yer yok gibiydi. Fiyatlar düşündüğüm gibi uygun da değildi. İşletmecilerin dediğine göre sezonda gelmişiz, illa kazık yiyeceğiz yani! Neyse! Otelin ismi aklımda değil ama havuzu mavuzu olan güzel bir oteldi. İki kişilik oda ücreti 80tl. Akşam meşhur Mehtap Turuna çıktık. Güneşin batışını yakalamaya çalıştık ama kısmet olmadı :( Kumsalda ateş, gitar eşliğinde dans... Güzel görünüyor ama biz hiç uyumadığımız için tam bir işkence oldu diyebilirim.
Heee bir de anlatmadan geçemeyeceğim: Tekne plaja yanaşıyor ama maalesef iskele yok ve dalga müthiş.Tekneye binerken ve inerken yaşadığım heyecanı başka bir yerde en azından gönüllü olarak yaşayacağımı sanmıyorum. Mehtap Turu 15tl, yemek dahil ama içecek değil! 1tl olan içecek de 5tlcik...

Siz de deneyimlerinizi paylaşmak isterseniz yorumlarınızı bekliyoruz:)

1. Biz de arkadaş grubuzla gittik sırt çantalarımızla, sabah kelebekler vadisi gezisi akşam mehtap gezisi turu satın aldık, denizin dalgalar gündüz ve gece o kadar şiddetliydi ki kelebek vadisine uğramadan turu bitirdik. Elimizde bu gezi için getirdiğimiz fotoğraf makinaları ile kala kaldık. Temmuz ayının güzelliğiydi bize sanırım.

1. Merhabalar, teşekkürler yorum için. Bir kendimi bahtsız sanıyordum, demek ki herkesin başına geliyor. Bu durumlar beni gezmekten alıkoymadı, sizi de vaz geçirmesin. Ne yapıyoruz, her şeye rağmen gezmeye devam ediyoruz. Yollarda buluşmak üzere, İyi gezmeler :)