24 Aralık 2014

K-F Istanbul Special Winter :)

Kış mevsiminin başladığı bu güne yani 21 Aralık'a, kışa özel Kore etkinliği ile başlayalım dedik. İnanır mısınız duyar duymaz hemen mail atıp işi garantiledim, sanki mail atmazsam almayacaklar gibi :D Ayrıca benim küçük yeğen tutturdu ben de geleceğim diye. Abimi ve abisini de alarak düştük yollara...


Neyse işte maksat yeni bir şeyler öğrenmek birkaç da an yakalamaktı ama olmadı. Allah için Kore kültürüyle zaten ilgiliydim onun için çok eğlenceliydi. Ama an yakalamak kısmında bazı sıkıntılarım oldu. Çünkü makinemin çalışmayacağı tuttu :( Bir de benim küçük yeğenin bitmek bilmeyen soruları da üstüne eklenince fotoğraf çekmekten vazgeçtim. Bir Türk tasarımcısı Kore'nin geleneksel kıyafeti Hanboku yerelleştirmiş. Yani hanbok tasarımlarında Türk motifleri kullanmış. Aşağıda güzel çıkan fotoğraflardan birkaç tane koydum! Zaten tek çekebildiğim şeyler bunlardı :(

Otobüsten indik yağmur yağmaya başladı :( Biz neyse de benim kuzumun fotoğrafta da görüldüğü üzere paçaları ıslandı. Gösteriyi izlerken üzerine de suyu dökünce olanlar oldu. Babası koşarak yeni bir eşofman almaya gitti ki hasta olmasın! Sakınan göze çöp batarmış maalesef oldu :(

Kore dramalarını takip ettiğim kadar K-popu takip etmiyorum. Grupları bile dizilerde oynayan grup üyeleri vesilesiyle tanıyorum. FT-Island favori grubum. Bu da en sevdiğim parçalarından biri :) Bir de yeni keşfim LedApple var! Gerçi grup üyeleri değişiyormuş ama neyse :/
Allah için dinlediğim bir sürü dizi müzikleri var. Jang nara'da favorilerimdendir. Neyse sadede geleyim. Grupların taklitleri yapıldı ya işte, ben onları tanımıyorum. Ama uyumları filan güzeldi, haklarını yememek lazım. En sondaki Türk Sanat müziği konseri süperdi. Benim için sürpriz oldu! Arirangı seslendirmesi de :)
Tekvando gösterisi de hanbok defilesi de çok güzeldi. Farklı ve Kore dolu bir gün geçirdik. Emeği geçen herkese teşekkürler :)

Ekleme:)
Etkinlik sonunda herkese hatıra kalması için bir hediye vereceklerini duyurmuşlardı. Onu yazmayı unutmuşum :( Telefonumda fotoğrafını görünce hatırladım :)
İşte hediyemiz :)

Not: Abimle beraber katıldığımız için iki tane yoksa görgüsüzlük yapıp iki tane almadım!
Bu notu neden düşüyorum. Çünkü, su almaya gittiğimde bir tane kendime bir tane de benim bıcırığa aldım. Oradan bir kendini bilmez atladı:
Herkes bir tane alsın.
Ben de dedim çocuk daha alamaz.
Olsun kendisi alsın dedi.
Ben de iyi dedim çocuğu getirip gözünün önünde verdim.
Alt tarafı 50 kuruşluk su için yapılan muameleye uyuz oldum. Buraya da yazdım, içime dert olmuştu!

 

İşte benim bıcırık yeğenim :D 


Bu da çekebildiğim fotoğraflardan bazıları!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder