08 Aralık 2014

Dertleşme, Hamdolsun, Çok Şükür:)

Herkese merhabalar :)
Malumunuz yeğenim hastaydı ham dolsun* şimdi çok daha iyi. Hala tetkikler devam ediyor ama sağlığı çok şükür* iyi. Herkese Allah sağlık, sıhhat nasip etsin diyerek konuya geçiyorum.

Bu ay ısrarla Teknosa beni aradı. Ben de 18.30'dan sonra arayın deyip iptal ettim durdum. Sonunda yeğenimin de iyileşmiş olmasının verdiği mutlulukla bu sefer arayan görevliye müsaitim buyurun sizi dinliyorum dedim. Meğer mevzu keyfi para sistemi imiş. Her ay 20 lira verecekmişim onlarda bana sosyal aktiviteler de yüzde 30 varan indirimler sağlayacakmış. 

Zaten meteliğe kurşun attığım bir dönem olduğu için 20 lirayı duyunca hiç boşuna yorulmayın dedim, istemiyorum. Sağ olsun görevli arkadaş da ısrarla tanıtmak isteyince çaresiz muhabbete başladık.

Sinemaya gidiyor musunuz dedi. Ben de sınırsız internetim var, netten seyrediyorum dedim. Hemen kamu spotu mahiyetinde korsana hayır dedik! Ama şunu da eklemeden geçmeyeceğim: o zaman  sinema biletlerini ucuz yapın abi. İki kişi gitsek, 20 liradan 40 lira biletler; mısır filan 40 lira; ulaşım filan derken gitti mi 150 lira... Aldığımız maaş ne ki! Neyse...

Baktı buradan olmuyor, İstanbul'da en çok hangi semte gidiyorsunuz dedi. Ben de Sultanahmet, tek geçerim dedim. Hemen saymaya başladı anlaşmalı firmaları. Ben de Seven Hill var mı diye sordum? Öyle bir yer gözükmüyor da orası kıyafet satan bir yer değil miydi dedi. Ben de ilk duyduğumda aynı tepkiyi vermiştim ama değil dedim. Merak ettim bu Seven Hill nasıl bir yer dedi. Ben de dedim muhteşem Ayasofya ve Sultanahmet manzarasına sahip süper bir mekan, tavsiye ederim dedim. O da ilk fırsatta gideceğini söyledi ve vedalaştık.

Eeeeee sadede gel diyenler için söylüyorum. Bu konuşmadan sonra bayağıdır Sultanahmet'e gitmediğimi fark ettim ve hemen arkadaşları ayarlayıp gittik. Gitmişken de birkaç fotoğraf çektim. Özlemişim ya, Allah ayırmasın :)

Tam günlük havasında bir yazı oldu, selametle :D


Seven Hill Panaromik




*Hamdolsun: Sıkıntı durumlarda kullanmak gerekiyormuş.
* Şükür etmek: İyi durumlarda artması için kullanılıyormuş .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder