16 Şubat 2015

16 Şubat 2015 Pazartesi #ÖzgecanAslan İçin Siyah Giyiyoruz!


Kanunlar zalimi değil mazlumu korumalı!
Kanunlar (ceza) teşvik edici değil caydırıcı olmalı!
Karısını, kızını, ablasını, annesini, teyzesini, halasını... namusum için öldürdüm diyen erkekler korunmamalı!
Ataerkil kanunlara hayır!

Kadını koruyan ve kollayan kanunlar istiyoruz!

Şiddet uygulayan erkek ifşa edilsin!
Herkes duysun bilsin öğrensin!!!
Kol kırılır yen içinde kırılır devri bitsin!
Şiddete maruz kalan değil şiddet uygulayan utansın, hor görülsün, dışlansın!

Bu topraklarda yaşayan tüm kızceler ve kadınlar minibüste en son kaldım endişesi taşımadan yaşasın!

Özgecan Aslan'a Allahtan rahmet diliyorum.
Ailesine sabırlar diliyorum.
Hiç tanımayan bizler bu kadar etkilenirken kimbilir onlar ne haldedirler!!!

Bugün susmuyoruz ve siyah giyiyoruz!
Özgecan için, kendim için, tüm kızceler ve kadınlar için!!!
#bugünsusma