15 Şubat 2015

Bollywood Eleştrisi!

Malumunuz işsizliğimin 3. ayına girmiş bulunuyorum ve bu zaman zarfında yeni bir dünya keşfettim. Paylaştığım capslerden filan da anlaşıldığı üzere yeni hobim Hint filmleri seyretmek yani Bollywood filmleri:D

SRK ve Aamir Khan favori aktörlerim. -Hint filmleri sayfasında izlediğim Hint filmlerinin tam listesini bulabilirsiniz.- Bu abilerin hem oyunculuklarını seviyorum hem filmlerinin konularını hem de 18+ yaşa hitap edecek sahnelerin filmlerinde olmamasını seviyorum:) Gerçi SRK 2012 de çektiği Jab Tak Hai Jaan filmde öpüşmemiş ama maşallah onun dışında her şeyi yapmıştı. Allahtan sonraki çektiği filmlerde bunu devam ettirmemiş!!! Yoksa mazallah nereye varırdı bilmiyorum :D Bu arada SRKnin Türkan Şoray gibi kuralları var, öpüşmüyor filan da bir fanının dile getirdiği gibi öpmedik boyun bırakmıyor :DDD

Neyseee diyerek konuya döneyim. 18+ yaş görüntülere sahip filmleri seyretmiyorum. Çünkü onların Hollywood'dan bir farkları yok. Bana Hint kültürünü anlatan ve işte karakteristik Hint sineması bu diyeceğim filmler lazım. Bu açıklamayı neden yapıyorum hemen açıklayayım: Bing Bang Theory -bilmeyenler için söyleyeyin ABD'de oynayan bir sitcom ve 6. sezondalar.- Bu dizide oyanayan Raj karakteri bir Hintli ve Hintli bir genci oynuyor. Ben ne zaman Bollywood onu keşfedecek diye merakla bekliyordum ki geçen yıl Salman Khan keşfetmiş. Dr. Cubbie adlı bir film çekmişler. Filmi izledim diyeceğim ama izlemedim de denebilir. Bollywood filmlerinin, Hollywood uyarlamaları yapmaları bence sorun değil ama Amerikanvari bir hayat tarzını kullanmaları çok yanlış olmuş. Film bence olmamış zaten atlayarak izledim ve hayal kırıklığına uğradım. Yani Türkiye'de yapılan taklit sinema filmleri gibi olmuş :( Bence Raj'ı harcamışlar! SRKvari romantik filmde oynasa tüm Hint filmi klişelerini yapsa bence çok daha güzel olurdu.

2 aylık Bollywood tecrübemle film eleştrisi yapmak haddim değil ama yaptım gitti. Söylemeseydim, yazmasaydım içimde kalırdı vesselam :)