13 Ocak 2015

Esenler'de Çocuk Sokağı Var :)

Esenler'de Çocuk Sokağı Var!!!
Adres: Menderes Mahallesi, 330. Sk. No:19, 34225 Esenler/İstanbul


Esenler'de doğdum ve yaşıyorum. Türkiye'nin ilk çocuk sokağı Esenler'de açılmış. Bizim evin hemen aşağısında, 30 dakika yürüme mesafesindeki bir sokağı Çocuk Sokağına çevirmişler. Aşağıda fotoğraflarda da göreceğiniz üzere trafiğe kapalı, 7/24 kameralarla izlenen, kütüphanesi, oyun parkı olan bir yer! 
Anne çocuk kampüsünü ve kapalı alanlardaki etkinliklerden yararlanmak için üye olmak gerekiyormuş. Her gün 14.00ten sonra da Beden Eğitimi öğretmenleri bulunuyormuş.


Şimdi buraya kadar her şey çok güzel! Ama 4 yaşındaki bir çocuk için uygun değil gibi geldi bana. Ayrıca çıkmaz sokakta oturan biri olarak -araba geçmediği için sokağımız doğal bir oyun bahçesidir- sokak sakinleri çocuk sokağından ne kadar hoşnutlar onu da merak ettim doğrusu.
Gerçi 7/24 kamera ile izlendiği için güvenlik açısından şanslılar. Bir de çocukları varsa bu durumdan daha da memnun olmuş olabilirler!

Velhasıl Esenler'de Çocuk Sokağı Var! 


Gönüllü annelere ihtiyaçları varmış. 
İlgilenen olursa diye özellikle fotoğrafını çektim duyurulur!




8 Ocakta gittim Hava soğuktu yani. Onun için sokak boştu. Çocuklar nerede derseniz 5 dakika yürüme mesafesindeki çamlıkta kartopu oynuyorlardı.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder