28 Ocak 2015

Koreden Hint filmlerine doğru eksen kayması :)

Merhabalar :)
Yılbaşından beri işsizim ve her kriz bir fırsattır diyerek izleme listemi sıradan seyretmeye başladım. Tabikii seyredemediğim Kore dramalarından bahsediyorum. Reply 97 ile ilgili o kadar çok caps ve övgü vardı ki Blade Man'i 10. bölüme kadar eş zamanlı seyretmeme rağmen Reply 97 ile açılışı yaptım. 45 dakikalık 16 bölümden oluşan bu dizi gerçekten harikaydı, bir günde bitti yani :) Son ana kadar ne de güzel çatlattılar bizi! Uzun uzun yazmak istemiyorum şurada çok güzel özetlenmiş :) Hemen Blade Man'imi yani Lee Dong-Wook oppamı aradan çıkararak mutlu sona erdik. Sonra You’re All Surrounded dizisine geldi sıra. Dok go jin olarak unutamadığım oppam Seo Pan Suk ve adını bakmadan yazabildiğim nadir oyunculardan olan Lee Seung Ki oynuyor. Hatta Dok Go Jin dizisinde de Lee Seung Ki konuk olarak gelmişti de ne sevindirmişti bizi :) Hey gidi günler hey yazasım geldi, yazdım gitti :) :D You’re All Surrounded dizisi hakkında yorum yapmam gerekirse kurgusu harikaydı. Sanırım 10. bölümdeydi, bir şey oluyor (spoi vermek istemiyorum) ve ben dedim film tıkandı, senarist çuvalladı ama başka bir şokla devam etti dizi. Güzeldi yani :) Belki final bölümü vasattı diyebilirim.


Sonra Reply 94 dizisine başladım. Çünkü 97 kadar olmasa da 94üde izleyin demişler. İlk bölümünü seyrettim, ikinci bölümünün ortalarına geldim, sanırım sıkıldım biraz. İşte burada farklı bir şeyler yapayım diyerek hint filmleri ile ilgili bir gruba katıldım. Buradan sonrası bağımlılık yaptı diyebilirim. Bollywood dünyasına çok yabancı değilim Allah için ama bu kadar sarmamıştı. Hele gruptakilerin övgüleri süperdi. SRK, 3 Khan, King Khan gibi kavramları daha doğrusu grubun jargonuna da yavaş yavaş hakim olmaya başladım. Bir günde 4 SRK filmi seyrettim ve adama aşık oldum. Abi, aşık adam rolü için yaratılmış sanırsınız. Tabii bu filmleri de sağolsun gruptaki bollyciler önerdi.

Sabahleyin Devdas - Paro'nun üzücü aşk hikayesini,






Öğlen Swades: We, the People yani Nasa'da çalışan Hintli bir bilim adamının ülkesi için kendi kariyerinden vazgeçmesi ve aşkına kavuşmasını,

İkindi de ise bir efsaneyi seyrettim. En azından gruptakiler öyle yazmışlardı. Hala Hindistan'da bu film gösterimdeymiş. 95 yapımı olan bu filmin adı da Dilwale dulhaniya le jayenge - Cesur yürek gelini alır. Raj ve Simranın aşk hikayesi anlatılıyor. Ve dillere dolanan replik :)



Ve akşam da gözüm seğirerek son filmimi izledim: Jab Tak Hai Jaan - Bu can sağ olduğu sürece!

Samar ve Meera aşıklarımız! SRK yine bir aşık bir aşık anlatamam:) Aşkı için bomba imha uzmanı olan Samir ve onu ölümden kurtarmak isteyen Meeranın aşk hikayesi.


2012 yapımı bu film efsane yönetmen Yash Chopra'un son filmiymiş. Bu filmi de grupta Veer Zaara mı yoksa Jab Tak Hai Jaan filmimi sorusu üzerine seyrettim. Öyle yorumlar yapılmış ki hemen gaza gelip izledim :( Hatta rüyama bile girdiler.Veer Zaara'da tahmin edeceğiniz üzere bu abimin başka bir filmi. Shahrukh Khan*, 49 yaşında ama 80+ filmi varmış ve türü de aşağı yukarı aynı filmlerin. 80 kez aşık rolü yapınca aşk adamın üzerine yapışmış bence :) 



*Shahrukh Khan namı diğer SRK ya da King Khan. 


Edit 07.11.2015:  Efenim 1995 yapımı olan  Dilwale dulhaniya le jayenge - Cesur yürek gelini alır filminın bu yıl 20. yılı! Bunun şerefine ikili yine bir aşk filminde rol alıyorlar. (Tabii duygusal(!) meselelerde var) 18 Kasımda da gösterime girecek. Adı da Dilwale‬!  Şahsen merakla bekliyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder