21 Ocak 2015

İstanbul Evlilik Fuarı 2015

Arkadaşlardan biri bu yıl nasipse dünya evine girecek. Evlilik Fuarının linkini yolladı bana, gidelim beraber diye. Hemen baktım eski yıllara mankenler, otantik kıyafetler filan burada fotoğraf çekilir deyip online davetiyemi aldım.



Davetiyeyi alırken mail adresimi verdim, telefon numaramı verdim yani bana ulaşılabilecek bütün iletişim kanallarını gönüllü olarak verdim gitti. Bunu niye yazıyorum: Çünkü davetiyeyi aldıktan sonra mailim düğün konulu reklamlarla doldu taştı. Sms daha almadım ama o da yakındır. Sonra fuarda #evlilikfuarı hastagli fotoğraf paylaştım instagramdan, bu da bana düğün konulu hesapların reklamları olarak döndü. Velhasıl bilmeden reklam dünyasının mezesi olduk tüm fuar ziyaretçileri olarak! 


Gelelim fotoğraflara... Gerçekten insan fotoğrafı çekmek için bulunmaz bir yerdi ama ben her zamanki gibi çok başarılı değildim. Artık M modunda çekmeye çalışıyorum. Yani hem diyaframı hem de enstantaneyi kendim ayarlamaya çalışıyorum. Bu da her karede ayar gerektiriyor. Acemi olunca da çok başarılı sonuçlar elde edemedim. Ama olsun yılmak yok, yola devam. Elbet bir gün olacak :)

Evlilik fuarına gittik ama fuarla ilgili tek kelam yazmadım daha :( Önecelikle konseptler harika. Hele kına gecesi organizasyonları fevkalade. Osmanlı ve Hint temaları fuara damgasını vurmuş. Şu sıralar Hint filmlerinden aşina olduğum sariler harikaydı. Bindallılar zaten bildiğimiz şeyler. Osmanlı kaftanları ise Muhteşem Yüzyıldan hatıra!
Tek eksikleri kına olmaması. Hatıra olarak elime bir Hint kınası yaptırabilirdim mesela :(

Ayrıca mankenlerin üzerinde görmektense denemek de isterdim. Mesela bir sari ya da kaftan ya da bindallı! Hareket istiyorsanız aktivite de eklemelisiniz!

Osmanlı var,
Türk geleneksel kıyafetleri var,
Hint geleneksel kıyafetleri var,
Acaba ben de Kore geleneksel kıyafetleri ile kına organizasyonları mı yapsam ya da birileri yapsa, bence güzel olur.

 




 Kına gecesini hallettik gelelim düğüne!
Gelinlik fiyatları gayet iyiydi. Fazla detaya girmeyeceğim. Çünkü gelinlik öznel bir olay. Moda filan tanımaz.
Koskoca fuarda sadece bir dene damatlık fuarının olması da enteresandı. Fotoğrafını bile çekmemişim. O kadar unutulmuş damatlar!



 Düğün nerede olacak, masa düzeni nasıl olmalı?
Köşk, saray, kasır, yat... Bütçeye göre mekan var! 
Muhteşem masalar vardı. Bütçeye göre muhteşemlik azalıyor ya da eksiliyordu tabii :(




Benim favori masam bu :)

Düğün pastası olmadan olmaz!
 Bu hanımefendiye 50 kiloluk pasta giydirmişler. Kendisi de 55 kiloymuş. Nasıl giydirmişler sorusunu hemen cevaplayayım. Etek kısmı açılır platform şeklindeymiş ve aşağısı tekerlekli. Yine de çok zorlanıyorum dedi. Ayrıca elindeki çiçeği de pasta!
 Bunlarda pasta ayakkabılar :)
 Düğün fotoğrafçısı her stantta vardı. Ayrıca gelmiş olanlar da vardı. Burada ışık çok fazla idi ve ayar yapamadım :(
Bu kuğular girişte karşılıyor sizi!
Biraz ürkütücü geldi bize :(


Mekan süsleri. Ne isterseniz var. 
Yoksa da eminim hallederler :)


Ve evlilik fuarı maskotları :)

#evlilikfuari hastagiyle paylaştığımız fotoğraflar :)

Not: Online davetiye almasaymışım giriş 10 liraymış!
Seneye katılacaklara haber vereyim dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder