06 Ocak 2015

Türkiye'de Kayma Merkezleri: Kartepe :)

Yıl 2012. Temmuzda KPSS'ye gireceğim için ders çalışıyorum. Sadece belli zamanlarda ara vermek için dışarı çıkıyorum. Haftanın iki günü dershane var ve ayrıca ben matematik etütlerine katılıyorum. İşte yoğun olduğum bir dönemde gittiğim nadir gezilerden biridir. Daha önce kardeşimin fotoğraf grubuyla gitmiş çok beğenmiştim. Ne de olsa İstanbul'da bu kadar karı bir arada görmek mümkün değil. İnanır mısınız ilk defa kızağa aşağıdaki fotoğrafta görülen tepede bindim. Teleferik'e binmişliğim vardı ama telesije ilk kez biniyordum. Hareket halindeki bir şeye binip inmek enteresan bir deneyimdi ama yolculuk ve manzara harikuladeydi. Bkz. 2., 3. fotoğraflar :)

Türkiye'de Kayma Merkezleri: Kartepe


İtiraf etmem gereken bir şey daha var ki o da kayarken yaptığım kaza :( Hala hatırladıkça çok utanıyorum. Kızağa bindim ve insanların tırmanırken kullandığı tarafa çok yaklaşmışım. Tam süratlendim karşıma üç, dört kişi çıktı ve ben ne yaptım: Çarpacağımı anlayınca gözlerimi kapattım ve açtığımda çarptığım kişi tepemden uçuyordu :( O zaman da söyledim şimdi de söylüyorum: Çok özür dilerim. Bir daha kızağa binemedim ya :(


Türkiye'de Kayma Merkezleri: Kartepe

Türkiye'de Kayma Merkezleri: Kartepe Türkiye'de Kayma Merkezleri: Kartepe Türkiye'de Kayma Merkezleri: Kartepe


Kızakları oradan kiralık. 5 liraya! Şimdi ne kadardır bilmiyorum. Yemek işini Maşukiye'de halletmiştik akşam yemeğini de orada yedik.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder