17 Ağustos 2013

17 Ağustos :((




İzmit'e depremden çok sonra gidenlerdenim. 5 yıl filan sonra sanırım. Gölcük'te arkadaşım bana etrafı gezdirirken şu cümleyi kullandı: Bu arsa var ya orası boş değildi. O zamana kadar idrak edememiştim depremin neleri yok ettiğini. Hala gösterdiği o arsayı hatırlarım!  Eski yerleşim yerlerini bilmeyen biri olarak boş yerlerin eskiden ev olduğunu öğrenmek çok çarpıcıydı benim için.
Üst kat komşuları ile konuşma fırsatı bulduk. Deprem sırasında Karadeniz'delermiş. Neresinden olduklarını hatırlamıyorum. Hemen eve barka bakmaya döndük diyor. Mal, canın yongası tabii. Bir de hiç akıllarına gelmemiş ölüm. Ev gitse bile konu komşu oralardadır diye düşünmüşler. Ama ne evi ne de komşuları bulabildik. Dümdüz olmuşlardı dedi. Evin hanımı hala tedavi olduğunu söyledi. Bir sabah uyanıyorsunuz ve ne ev var ne de sosyal hayatı paylaştığınız insanlar. Allah korusun dediniz değil mi, siz de benim gibi. 

Allah deprem şehitlerimize rahmet eylesin. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder