13 Ağustos 2013

Otağtepe'ye Nasıl Giremedim Yazısı!

Otağtepe'ye Nasıl Giremedim Yazısı!

Fotoğrafçılık kursuna gittiğim yıl çalışma programın çok yoğundu. Bu sebepledir ki birçok dış mekan dersine iştirak edemedim. Katılmadığım derslerden biri Otağtepe idi. Nasılsa İstanbul'da yaşıyorum kendim giderim diyeli de neredeyse 5 yıl oldu. Bu durum maalesef birçok İstanbullu'nun yaşadığı haldir. İstanbul'da yaşamayan bu erteleme halini bilmez, duyunca kocaman kocaman şaşırır.
Otağtepesi yakınlarında :)



Bu bayram,- o da şehir dışından gelen kuzenlerimin vesilesiyle- gitme fırsatını buldum. Ama kısmet olmayacak ya giriş çıkış saatlerini değiştirmişler :\
11 00 - 17 30
Fotoğraf çekme derdinde olan biri için özellikle yazın bu saatler maalesef hiçbir işe yaramaz. Ne gün batımı, ne gün doğumu ne de mavi ışık... Hiçbirisi yok! Bir de üstüne güneş ışınlarının en yoğun olduğu zamanlar eklenince doğru pozlama yapma şansımız azalıyor :(

Yani demem o ki sevgili Otağtepe yetkilileri lütfen saatleri bir daha düşünün!

Otağtepe, Fatih Sultan Mehmet Köprüsüne yakın ama biz içeri giremediğimiz için Boğaziçi Köprüsünü çoook uzaktan çekebildik :) Manzara hakkında fikir vermesi açısından bir enstantane paylaşıyorum. Umarım daha iyilerini çekme şansımız olur :) Fatih Korosu yani Otağtepe manzarası için ise tıklayınız!


Bu da vapurdan çekilmiş bir kare. Çok sevinmiştim bulutlar var güzel HDR olur diye! Kısmet :)

Boğziçi Köprüsü




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder