22 Ağustos 2013

İstanbul'da Gezilecek Yerler: Safir - Sapphire:)

İstanbul'da Gezilecek Yerler: Safir Nam-ı Diğer: Sapphire:)

Safir nerede, Safir'e nasıl gidilir?
4. Levent metro durağında inip yürüyerek ulaşabilirsiniz.

Safir, avm olarak inşaa edilmiş 63 katlı Türkiye'nin en yüksek binalarından biri. Binanın seyir terası mevcut ve ücretli olarak bu kata çıkıp İstanbul'u 225m'den izleyebiliyorsunuz. Yükseklik korkusu olanlardanım ve 63 katlı bir binanın terasına çıktım! İlk terasa çıktığımda her yer açık olacak sandım meğer camla kaplıymış :)) Gerçi bir süre cama yaklaşamadım. Önce elimle cama uzandım, emin olduktan sonra rahat rahat gezindim.





Hani meşhur bir anket sorusu vardır: Sitemizi nereden duydunuz diye. 
My Girl diye bir Kore draması izliyordum.-Güney Kore ve dramaları ilgi alanlarım arasındadır- Orada baş rollerimiz 53 katlı bir binadan Seul'u izliyorlardı. -bu binada diziye reklam vermiş- 
Ben de Seul'e gidip orada fotoğraf çekeceğim demiştim. İşte burada kardeşceğizim amaç fotoğraf çekmezse öyle bir binadan; Safir'e gidelim, hem Safir 63 katlı dedi. 
Safir Seyir katını keşfetme maceram da böyle başladı. Henüz gitmediyseniz ilk fırsatta gitmenizi tavsiye ederim. Kuş bakışı İstanbul'u izlemek çok keyifli de hani bir Galata Kulesi manzara yok tabi :))

Safir Seyir Terası Ücretli mi?
Evet. Fiyatı 15tl. Güncel fiyat için aramanızı tavsiye ederiz. (0212) 264 3432 ‎

Safir Seyir Terası'nda Ne Yapılır?
Yemek yiyebileceğiniz restoran kafe mevcut. Fiyatları ortalamanın üstünde. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder