23 Ağustos 2013

İstanbul'da Gezilecek Yerler: Otağtepe :)

İstanbul'da Gezilecek Yerler: Otağtepe :)

Daha önce de anlattığım gibi Otağtepe'ye gitmek kısmet olmamıştı. İkinci denememde amacıma ulaşmış bulunuyorum. 
Burada neler yapamazsınız onlara yazmak istiyorum: 
Ağustos 2013 kuralları bunlar, değişmiş olabilir :)
Piknik yapamazsınız.
Çimlere bir şeyler serip oturamazsınız. 
İçeride bir şeyler satın alabileceğiniz bir yer yok.
Profesyonel fotoğraf çekimine izin verilmiyor. Fakat tripod kullanmadan çekim yapabilirsiniz.

İstanbul'da Gezilecek Yerler


Seyir bahçeleri yapılmış, onlara oturup manzaranın tadını çıkarabilirsiniz.
Tüm Boğaz ayaklarınızın altında!
Güneş çok fazla olduğu için ND filtre kullandım ve uzun pozlama yaptım. Tripod kullanımının yasak olduğunu da zaten o zaman söylediler :\
Allah'tan çekmek istediğim fotoğrafları çekmiştim :D



İstanbul'da Gezilecek Yerler

İstanbul'da Gezilecek Yerler

İstanbul'da Gezilecek Yerler
Boğaziçi Köprüsü

İstanbul'da Gezilecek Yerler
ND filtre + Uzun Pozlama

İstanbul'da Gezilecek Yerler
ND filtre + Uzun Pozlama

İstanbul'da Gezilecek Yerler

İstanbul'da Gezilecek Yerler

İstanbul'da Gezilecek Yerler










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder